sexta-feira, 16 de junho de 2017

Dab Daddy - La traducción en español

       





Dab Daddy - Migos - Lyrics in English


Yeah, ahhh
Lemme talk my shit, nigga
Migo, huh
Fuck wrong with these niggas, nigga?
Yeah
When I caught the coupe they was mad at me
Hoes calling me the dab daddy (I'm the dab daddy, I'm the dab daddy)
Bettin' poker chips, I ain't playin' man (I ain't playin' man and I ain't playin' sticks)
I'm a rich nigga, you can check my status (You can check my status, you can check the stats)
Pass chemistry, fuck mathmatics (Fuck mathmatics, I ain't pass school)
My money counter do the adding (Money counter do the rules)
I bought a carpet from Aladdin (I bought a carpet from Aladdin)
So I can finesse and do magic (So I can fly and finesse, nigga)
Rammin' the engine in traffic
Lost Mike and Pete, that's tragic (R.I.P., damn)
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy
Offset!
From the jail cell, my wrist so sick it got sickle cells
Working my wrist like a ferris wheel, you say this and that while my pockets filled
We don't spare no nigga, cut his head off and show me his real
We got diamonds and gold, ain't no stainless steel
Independant, we didn't take a deal
I know you heard about the fight, I know you heard about the shooting, I know you heard a nigga ruthless
Thirty thousand for a viewing
Bitch you see the dab
Tipping Margielas, you do the math
When I pull up on Beverly shopping, I pull up in a Phantom, not in a cab
Red bottom drippin' it's a blood bath
Ferragamo, arrested for my dab
Say I'm the dab daddy with my dabbin' ass
Fucked your bitch once, I give her back!
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy
Dab! Dab! On top of dab
Takeoff in the kitchen like I'm Dexter's Lab
Walk in the mall and I dip in Ge'
Swappin', no swappin', no check the tag
Gas better sewed up, bitch you wanna take self
Dicking it up, never not fuck they momma, they call me Mel
Rich nigga but I know we have some in wealth
Takeoff is spillin' Actavis on new Margielas
Everywhere I go they call me dab daddy
Dab daddy, got different, different dab
Flippin' dab like a acrobat
Flippin' it, flippin' it, flippin' 'em
2500 my tapestry, I got expensive habits (Actavis, Actavis, Actavis)
Throw body parts on my Murciélago, pull up like Go Go Gadget
Pull up in valet, the [?] do magic
Dippin', dabbin' in the Phantom, lookin' at the roof and it's panoramic
Diamonds clear water like they from Atlantic
Dab daddy, I'm the king of the fashion!
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
I'm the dab daddy, I'm the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy
Hoes calling me the dab daddy



Dab Daddy - Migos - Tradução em Português


Sim ahhh
Lemme falar minha merda, nigga
Migo, hein
Foda-se com estas niggas, nigga?
Sim

Quando peguei o cupê, eles estavam bravos comigo
Hoes me chamando de dab daddy (eu sou o dab daddy, eu sou o dab daddy)
As fichas de pôquer de Bettin, eu não to playin 'man (eu não to playin' man e não to play)
Eu sou um nigga rico, você pode verificar meu status (Você pode verificar meu status, você pode verificar as estatísticas)
Passar química, foda matemática (Fuck mathmatics, eu não aprendo a escola)
Meu contador de dinheiro faz a adição (o contador de dinheiro faz as regras)
Eu comprei um tapete de Aladdin (eu comprei um tapete de Aladdin)
Então eu posso finesse e magico (então eu posso voar e finesse, nigga)
Rammin 'o motor no trânsito
Perdeu Mike e Pete, isso é trágico (R.I.P., droga)

Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Hoes me chamando de dab daddy
Hoes me chamando de dab daddy

Offset!
Da celda da prisão, meu pulso tão doente ficou com células da foice
Trabalhando meu pulso como uma roda gigante, você diz isso e aquilo enquanto meus bolsos se encheram
Nós não pouparmos nenhum nigga, cortar a cabeça e me mostrar o seu real
Nós temos diamantes e ouro, não é aço inoxidável
Independente, não fizemos um acordo
Eu sei que você ouviu sobre a luta, eu sei que você ouviu sobre o tiroteio, eu sei que você ouviu um nigga implacável
Trinta mil para uma visualização
Cadela, você vê o dab
Tipping Margielas, você faz a matemática
Quando eu lanço as compras de Beverly, eu lanço um Phantom, não em um táxi
Red bottom drippin 'é um banho de sangue
Ferragamo, preso por minha dab
Diga que sou o pai duro com o meu burro de dabbin
Fodido sua cadela uma vez, eu a devolvi de volta!

Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Hoes me chamando de dab daddy
Hoes me chamando de dab daddy

Dab! Dab! Em cima do dab
Decolagem na cozinha como eu sou laboratório de Dexter
Andar no shopping e eu mergulho em Ge '
Swappin ', não swappin', não verifique a tag
Gás melhor cosido, cadela, você quer tomar a si mesmo
Dicking, nunca foda-se eles mãe, eles me chamam de Mel
Nigga rico, mas eu sei que temos alguns em riqueza
Takeoff é Spillin 'Actavis em Margielas novo
Onde quer que eu vá eles me chamam de papá
Dab daddy, tem diferentes, dab diferente
Flippin 'dab como um acrobata
Flippin 'it, flippin', flippin 'eles
2500 minha tapeçaria, recebi hábitos caros (Actavis, Actavis, Actavis)
Jogue partes do corpo no meu Murciélago, puxe-o como Go Go Gadget
Levante o manobrista, o [?] Faça magia
Dippin ', dabbin' no Phantom, olhando para o telhado e é panorâmico
Diamantes de água limpa como eles do Atlântico
Dab daddy, eu sou o rei da moda!

Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Eu sou o pai diabólico, eu sou o pai diabólico
Hoes me chamando de dab daddy
Hoes me chamando de dab daddy


Dab Daddy - Migos - La traducción en español


Si ahhh
Dejame hablar mi mierda, nigga
Migo, eh
Mierda mal con estos niggas, negro?


Cuando cogí el coupé me enojaron
Azadas que me llaman el papá del paño (soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo)
Bettin 'fichas de póquer, no es playin' hombre (yo no es playin 'hombre y yo no es playin' palos)
Soy un nigga rico, usted puede comprobar mi estado (usted puede comprobar mi estado, usted puede comprobar las estadísticas)
Pasa la química, fuck mathmatics (Fuck mathmatics, yo no pasa la escuela)
Mi contador de dinero hacer la adición (contador de dinero hacer las reglas)
Compré una alfombra de Aladdin (compré una alfombra de Aladdin)
Así que puedo finesse y hacer magia (Así que puedo volar y finesse, nigga)
Rammin 'el motor en el tráfico
Lost Mike y Pete, eso es trágico (R.I.P., maldita sea)

Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo

¡Compensar!
De la celda de la cárcel, mi muñeca tan enferma que tenía células falciformes
Trabajando mi muñeca como una noria, dices esto y eso mientras mis bolsillos se llenan
No perdonamos nigga, cortarle la cabeza y mostrarme su verdadero
Tenemos diamantes y oro, no hay acero inoxidable
Independiente, no tomamos un trato
Sé que escuchó sobre la pelea, sé que escuchó sobre el tiroteo, sé que escuchó a un negro despiadado
Treinta mil para una vista
Perra ves el dab
Tipping Margielas, usted hace la matemáticas
Cuando subo a las compras de Beverly, me levanto en un Fantasma, no en un taxi
Red drippin 'es un baño de sangre
Ferragamo, arrestado por mi dab
Diga que soy el papá del pañuelo con mi culo del dabbin '
Follada tu perra una vez, le devuelvo!

Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo

¡Lenguado! ¡Lenguado! Encima del dab
Despegue en la cocina como si fuera el laboratorio de Dexter
Caminar en el centro comercial y me sumerge en Ge '
Swappin ', no swappin', no comprobar la etiqueta
Gas mejor cosido, perra que quieres tomar
Dicking hasta, nunca no la mierda mamá, me llaman Mel
Rico nigga pero sé que tenemos algunos en la riqueza
El despegue es spillin 'Actavis en Margielas nuevo
Dondequiera que vaya me llaman papá
Dab papá, tiene diferente, diferente dab
Flippin como un acróbata
Flippin 'it, flippin' it, flippin '' em
2500 mi tapiz, me dieron hábitos caros (Actavis, Actavis, Actavis)
Tire las partes del cuerpo en mi Murciélago, tire hacia arriba como Go Go Gadget
Tire hacia arriba en el valet, el [?] Hacer la magia
Dippin ', dabbin' en el fantasma, lookin 'en el techo y es panorámica
Los diamantes limpian el agua como ellos del Atlántico
Dab papá, yo soy el rey de la moda!

Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Soy el papá del paño, soy el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo
Azadas que me llaman el papá del pañuelo 



Dab Daddy - La traducción en español 
Dab Daddy - La traducción en español


Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - La traducción en español



Recomendamos para você:


Dab Daddy - La traducción en español

Dab Daddy - Tradução em Português

Memoirs - La traducción en español

Memoirs - Tradução em Português

Memoirs - Migos

Fight Night - La traducción en español

Fight Night - Tradução em Português

No Heart - 21 Savage & Metro Boomin

Fight Night - Migos

John Wick - La traducción en español

John Wick - Tradução em Português

John Wick - Migos

Seize The Block - La traducción en español

Magnolia - Playboi Carti

Seize The Block - Tradução em Português

Seize The Block - Migos - The Fate of the Furious

Dab of Ranch - La traducción en español

Dab of Ranch - Tradução em Português

Dab of Ranch - Migos

Cocaina - Tradução em Português


Machado de Assis - A Mão e a Luva

Letras Música - Sanderlei Silveira

Migos - Song Lyrics

Letras Música - Tradução em Português


by Sanderlei Silveira -  http://sanderlei.com.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário